”Stay hungry, stay foolish!”

”Stay hungry, stay foolish!”

vineri, 30 mai 2014

Salată de cartofi noi

Ingrediente

cartofi noi
ceapă verde
câteva roșii
mărar, busuioc

1 lingură capere
telemea
dressing pentru salată

Mod de preparare

Cartofii noi, spălati bine, tăiați în jumătăți și asezonați cu sare, i-am pus într-o tavă unsă cu ulei. 
Cât timp s-au copt cartofii am preparat dressingul adică am preparat un amestec de ulei de măsline, oțet balsamic și muștar.

Am rumenit cartofii cam 20 de minute, atât cât să devină aurii și să fie copți la mijloc. După ce i-am scos de la cuptor, i-am amestecat cu o ceapa tăiată,   roșiile tăiate sferturi, telemeaua tăiată cubulețe, mărar din belșug, busuioc, capere, apoi am turnat dressingul deasupra și ....... POFTĂ BUNĂ!




Foarte ușor de preparat, se pot face multe combinații...măsline, telemea, file de pește, ou fiert, capere...
Cantitățile nu sunt precise și bine măsurate, puteți pune după preferințe și după ce aveți prin bucătărie, combinând exact acele ingrediente care vă plac cel mai mult.

De curând am ajuns la concluzia că ideal pentru salate este să preparăm dressingul separat, într-o ceșcuță, și să-l turnăm apoi peste ingrediente.




   
M-am inspirat de aici. Mulțumesc!

S-aveți spor și sănătate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu