”Stay hungry, stay foolish!”

”Stay hungry, stay foolish!”

marți, 11 februarie 2014

Salată cu ton și porumb

Astăzi am pregătit ceva mai ușurel....este foarte ușor de pregătit și ne place foarte mult.

Ingrediente

1 salată verde
1 ceapă roșie 
150 g porumb (1 cutie cu boabe de porumb)
1 conservă de ton în suc propriu sau în ulei
2-3 linguri ulei de măsline
zeama de la jumătate de lămâie

Punem salata în bol (ruptă cu mâinile în bucățele mici), ceapa roșie tăiată julien, adăugăm boabele de porumb (fără zeama din conservă), punem și tonul. Stropim cu zeama de lămâie, punem uleiul de măsline și sarea.

Amestecam ușor și servim.
Eu am folosit porumb congelat. E foarte bun și nu are nimic ”rău” prin el (în special zahăr).
Tonul a fost în ulei așa că am folosit foarte puțin ulei...De fapt, fiecare poate aduce un ”plus” după bunul său gust....
 






Ușor de preparat, rapid...și gustos! 
Am omis... Și sănătos!

S-aveți spor și sănătate!

2 comentarii: