”Stay hungry, stay foolish!”

”Stay hungry, stay foolish!”

luni, 10 februarie 2014

Spaghete cu șuncă și 3 feluri de brânză

Ingrediente

400 g spaghete din grâu dur
300 g brânza topită, 100 g brânză telemea de capră, 100 g branză Gorgonzola
400 g șuncă presată
2 cepe
150 g ciuperci
100 ml vin alb
sare,  piper


 Spaghetele se fierb în apă conform indicațiilor de pe ambalaj (8-10 minute)  apoi se trec printr-un jet de apă rece și se pun într-o strecurătoare la scurs. 

Curățăm și spălăm ceapa, apoi o tăiem julien și o călim în foarte puțin ulei. Punem ciupercile și vinul și lăsăm câteva minute să se înăbușe. 
Adăugăm brânza topită, telemeaua de capră (e preferata mea!), brânza Gorgonzola și șunca presată. Amestecăm bine până când toată brânza se topește.  Condimentăm cu sare și piper (eu nu am mai adăugat deloc sare, deoarece telemeaua a fost destul de sărată).


Adăugăm această compoziție peste spaghetele  fierte și amestecăm ușor.



M-am inspirat de aici...Eu le-am făcut fără smântână, dar cu telemea de capră, brânză cu mucegai  și câteva ciuperci....Ce să mai spun? Că sunt periculos de bune....Șiii...
S-aveți spor și sănătate!

2 comentarii: